De afbouw - Steinach - Reisverslag uit Steinach, Duitsland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu De afbouw - Steinach - Reisverslag uit Steinach, Duitsland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

De afbouw - Steinach

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 September 2010 | Duitsland, Steinach

Voor de verandering eens een keer vrij snel achterelkaar een blog. Donderdag ben ik dus met de afbouw meegegaan. Het was wel vreemd om van je eigen camping weg te rijden om niet terug te komen (oké zeg nooit nooit). Eerst zo’n 4,5 uur rijden en nu zitten we in Duitsland, het zwarte woud, Steinach.

Vrijdag een dag gewerkt en hierbij ook en rest een beetje leren kennen. Leuk team. We zijn nu met z’n zessen (ITM-er Gertjan is vanochtend vertrokken en zien we over ongeveer een week weer terug). Werk is ook leuk. Iets zwaarder als op de camping zelf maar dat is juist wel leuk, heb je aan het eind van de dag tenminste het gevoel dat je iets gedaan hebt.

We hebben nu weekend hier en maandag gaan we de tenten plat gooien. Dinsdag vertrekken we, volgens mij, naar Birkelt, Luxemburg, om daar de boel af te breken. Daarna zal het volgens mij weer Duitsland worden en vervolgens weer naar het zuiden Frankrijk in.

Wat we moeten doen is alles tenten afbreken. Dus eerst alle kastjes, bedden, koelkasten enz. enz. wat al klaar staat van de tenten naar de opslag brengen en daarna de tenten zelf afbreken, schoonmaken en opbergen. En dit tot november op verschillende campings door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
Ik ben hier mee begonnen omdat ik halverwege augustus er achter kwam dat het al halverwege augustus was. Kortom de tijd ging sneller als dat ik dacht en dat is vaak een goed teken. Echter wilde ik nog niet naar huis, het beviel wel. Dus dan maar mee met de afbouw! Op die manier zie je nog wat meer van Europa en het is heerlijk om zo buiten te werken.
Dit gaat dus nog wel even door. Ik zal proberen zoveel mogelijk bij te houden waar ik nu weer rond hang maar heb nog geen idee hoeveel internet ik krijg. Anders kan ik het misschien via familie regelen.

• 20 September 2010 - 15:38

Nanda:

Time flies when you are having fun, da's duidelijk!! Maar het duurt ook weer niet eeuwig - je zal zien dat het morgen November is. Ben heel benieuwd wat je plannen voor de winter zijn.

• 20 September 2010 - 16:30

Koen:

Veel plezier daar. Van hard werken is nog nietmand minder geworden, zie mijn opa altijd.
    Benefaction mist je wel, als drummer en als webbouwer.

Maar als je na november maar weer langst komt.

Groeten

Koen