Een Jongen!!! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Een Jongen!!! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Een Jongen!!!

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 Oktober 2010 | Frankrijk, Castellane

Een Jongen!!!
Afgelopen woensdag keek in na het werk op mijn telefoon en zag dat ik een gemiste oproep van Klaas (zwager) had. Gelijk terug gebeld en toen bleek dat ik oom geworden was!!!!!!!!

Het is een jongen geworden en hij draagt de naam Yarnick Lodewijk Zijlstra. Alles ging bijzonder goed moet zowel moeder als kind. Bij de geboorte was Yarnick 48 cm en 2870 gram.

Gelukkig hoefden we donderdag nog maar een halve dag te werken en waren we daarna klaar op de camping. Vrijdag zou een reisdag worden. Dit heb ik donderdag gelijk maar gedaan en vrijdag ochtend om 6:20 kwam ik thuis aan. Omdat ik onderweg maar 3 uur geslapen had ben ik gelijk in bed gedoken. Smiddags gelijk naar mijn zus gegaan om de kleine te bewonderen. Wat was hij klein (9 dagen te vroeg) en schattig!!! Gelijk met heb in mijn armen een tijdje op de bank gezeten. Best eng want hij is nog zo klein en voor je gevoel ook fragiel. Voordat je het weet doe je, voor je gevoel, iets vreemd en gaat het fout. Gelukkig ging alles goed en bleef hij heerlijk slapen!

Verder heb ik dat weekend nog wat vrienden kunnen bezoeken. Helaas niet allemaal, maarja wat wil je, zaterdag avond reed ik na het eten alweer terug. Gelukkig nog wel even kunnen eten thuis en met opa en oma er bij die ook Yarnick kwam en bekijken. Zondag kwam in na een lange rit rond 13:45 aan, in Zuid Frankrijk, Castellane. Totaal die dagen rond de 33 uur (alleen heen en terug) in de auto gezeten en 37 uur thuis geweest. Gelukkig nog wel langer thuis geweest dus. Totaal afgelegde kilometers ruim 2400. Ben meerdere keren voor gek verklaard maar het was het waard.

Inmiddels is deze camping ook klaar en morgen vertrekken we naar le Pommier, in de Ardeche. Inderdaad de camping waar het dit seizoen allemaal begon. Hier zullen we weekend hebben en daarna, volgens mij, naar de laatste camping. Nog 2,5 week en we kunnen, zoals het er nu uitziet weer naar huis. Dit is natuurlijk afhankelijk van de stakingen. Op dit moment hebben we daar nog totaal niks van gemerkt. Ik heb net wat foto’s gezien van rellen enz. maar dat is waarschijnlijk alleen in de grotere steden. Hier gaat alles nog gewoon z’n gang. Misschien wordt dat in de buurt van Villeneuve de Berg wel anders, wie weet. Het enigste is dat ons aangeraden is nu zoveel mogelijk te tanken, voordat alles op is. Hiermee kunnen we in ieder geval bij Le Pommier komen, en daar aan het werk. Daarna zien we wel verder.

oh ja, het heeft hier snachts al gevroren, maar overdag is het heerlijk. Gewoon t-shirt en korte broek weer!

  • 20 Oktober 2010 - 05:56

    Erna Hammenga:

    nou zeg geweldig hoor dat je oom bent geworden,wat een mooie foto,s.Ik weet wel zeker dat hij een hele leuke oom aan jou heeft,alleen al hetidee dat je er hellemaal voor naar huis rijd ,zegt al genoeg. gefeliciteerd! nou geniet nog even van de laatste weken daar.Je hebt straks een mooi doel om weer naar huis te gaan.heel veel groetjes van de hammetjes uit kolham.

  • 21 Oktober 2010 - 18:15

    Hans Peters:

    oom Matthijs, van harte!

    we zien jou binnenkort wel weer eens in ons koude kikkerlandje verschijnen,
    tenzij je besluit te gaan emigreren naar La Douce France , natuurlijk.
    Groeten van Hans

  • 25 Oktober 2010 - 11:36

    Ard:

    Ik heb net al je berichten eens gelezen, volgens mij heb jij het daar prima naar je zin gehad in Frankrijk! En met de afbouw dus ook nog meegegaan, leuk he flappen schoonmaken :P Ik ben ook net weer thuis gekomen uit Italië, daar leuk seizoen gehad en ook nog een paar dagen afbouw gedaan op campings in de buurt. Volgend jaar weer?? Groeten Ard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Viva la France

Recente Reisverslagen:

11 November 2010

Boem is ho! en het einde

19 Oktober 2010

Een Jongen!!!

06 Oktober 2010

Frankrijk afbouwen!

06 Oktober 2010

Frankrijk afbouwen!

19 September 2010

De afbouw - Steinach
Matthijs

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 55919

Voorgaande reizen:

28 Februari 2011 - 04 November 2011

The Italian Job

18 Maart 2010 - 03 November 2010

Viva la France

10 Maart 2012 - 30 November -0001

France, part Deux

Landen bezocht: