Duidelijkheid!!! - Reisverslag uit Kolham, Nederland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Duidelijkheid!!! - Reisverslag uit Kolham, Nederland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Duidelijkheid!!!

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

16 Maart 2010 | Nederland, Kolham

Eindelijk is er dan duidelijkheid! Gisteravond nog een mail gestuurd. Hierin duidelijk aan gegeven dat dit toch niet de manier is waarop ik wil dat het gaat. Naar aanleiding hiervan werd ik vanochtend gebeld en is het één en ander besproken. Na overleg zou er gekeken worden of ik de eerste 1,5 week nog op een andere camping terecht kon. Na ongeveer een half uur werd ik terug gebeld. Er was mogelijk een oplossing. Het voorstel was dat ik eerst 1,5 week op de camping waar Marleen zit, aan het werk ga. Na 1,5 week zou ik dan vertrekken naar mijn eigen camping. Dus snel even overlegd met Marleen wat zij er van vond. Je bent ingesteld om alleen heen te gaan en zelf alles te ontdekken, dus die moest het er ook mee eens zijn. Maar dat was geen probleem.

Kortom zo op de valreep is er toch nog iets geregeld en kan ik gewoon vertrekken zoals gepland was!

(en nu snel inpakken!)

• 16 Maart 2010 - 09:49

Lejo Diepstra:

Nou eindelijk dan. Het is net een soap.
    Voor ons is het jammer maar, vanwege het meppen bij Benefaction, maar de ervaringen die je op gaat doen is een investering voor de toekomst. Eindelijk zelfstandig????? grapje
    gr. lejo

• 16 Maart 2010 - 17:56

Anouk:

Heee Matthijs!
    Jeetje :D Spannend, lekker dat je toch op tijd weg kan. Heb je helemaal geen gedag meer gezegt want we hadden zaterdag grote haast en Bastiaan zei: hij is er volgende week nog wel. Mijn excuses ;) Maar bij deze dan een heel fijne tijd toegewenst! Geniet ervan!

• 17 Maart 2010 - 21:54

Hans Peters:

Heee Matthijs!
    Eindelijk , maar toch.
    Heel veel plezier daarginds , pas goed op jezelf!
    Doe vooral veel gezondheid , en positive vibrations op ,
    we hopen jullie na de vakantie gezond en wel , positieve ervaringen rijker , terug te zien bij Benefaction!We zullen jullie missen!
    Tot in de pruimentijd!
    Zte ook reisverslag van Marleen.

Au revoir! Hans

• 18 Maart 2010 - 21:55

Adrie Soeters:

Hoi Matthijs,
    Leef met je mee, en denk dat je nu onderweg bent. Neem aan dat je goed op de camping aankomt en wens je veel succes!Adrie