Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 Maart 2010 | Frankrijk, Parijs

Vannacht ben ik rond 12-en vertrokken. Eerst heb ik Marleen opgehaald en zijn we om 00:30 vertrokken. Direct naar Duitsland gereden, vanuit daardoor naar Luxemburg en rond 7:10 reden we Frankrijk binnen. Hiervoor hadden we 1 tankpauze gehad (ging niet optimaal, tankdop was toch anders als de ANBW zei) en een uur geslapen. Verder hebben we in Frankrijk nog 2 pauzes gehad en nog een file van 5 min. Tijdens 1 van de pauzes nog even in de zon, met een geweldig uitzicht, onze eerste echte Franse croissant verorberd onder toeziend ook van verschillende nieuwsgierige musjes. 13 uur en 50 minuten na de vertrek tijd (dus rond 14:20) en heel veel oh’s en ah’s (geweldige uitzichten gehad onderweg) kwamen we bij de camping aan.

Die is GROOOOT, en steil. Ben blij dat ik de auto heb want anders heb je binnen een uur spierpijn! We starten in een stacaravan met 3 kamers, douche WC en een veranda met geweldig uitzicht!!! Dit zal voor Marleen tot eind april zo blijven! Snel even kennis gemaakt van de hoofdbeheerders die, natuurlijk, nog niet wisten dat ik er ook was. Verassing! :D Verder geen probleem. Even snel uitgepakt en korte broek aan getrokken want het is hier heerlijk weer.

Daarna nog even snel naar een stad in de buurt om wat eerste boodschappen te doen en daarna naar de Mc Donalds omdat ze daar internet hebben ((nog) niet op de camping) en we iedereen op de hoogte moeten houden. Zo snel terug naar de camping en heel veel rusten, heb sinds gisteren ochtend 10 uur, 1 uur geslapen en wel bijna 14 uur gereden.

Eerste indruk, geweldig, erg grote mooie camping met super uitzicht, super huisje, super wegen om te rijden (lekker veel bochten door de bergen :D ) en heerlijk weer!

• 19 Maart 2010 - 21:38

Adrie Soeters:

Heerlijk dat de reis zo voorspoedig is gegaan! Frankrijk een mooi land? ja dat weet ik allang. Steil? ja ook dat! De camping is nog mooier dan verwacht, des te beter!
    Je auto is werkelijk prachtig, dat wilde ik ook even zeggen. Heb zelf een Peugeot 207 (knalrood!), kleiner dan die van jou, maar ik heb er heel veel plezier van.
    Wens jullie succes met het werk! Eerst inwerken zeker, voordat begin april de Paasdrukte begint.
    Groetjes, Adrie

• 20 Maart 2010 - 08:04

Erna:

Hoi, wat leuk om het reisverslag te lezen. Fijn dat jullie er zijn. Geniet er lekker van .

• 20 Maart 2010 - 09:06

Wouter:

doen mocht je zeker zo te duure gasverloop stuk kopen in schop
    oo ja het weer is hier weer nat (A)

groetjes wouter

• 21 Maart 2010 - 11:45

Leroy & Gonnie:

Hoi Matthijs,

Wat spannend zeg, zo voor een half jaar naar Frankrijk. Hoe is de reis je bevallen? In een keer zo veel met de auto reizen?!
    Zo te lezen is het afwisselend werk wat je daar hebt, en een mooie omgeving, dus je zult je wel niet gauw vervelen!! Leuk dat je een site hebt gemaakt, zodat vrienden/familie je toch nog kunnen volgen. We zullen je in de gaten houden. Wij wensen je in elk geval veel succes en natuurlijk ook plezier, je hebt toch ook wel wat tijd voor ontspanning daar??
    Groetjes, Leroy en Gonnie

• 21 Maart 2010 - 12:02

Nitska:

hoi hoi
    wat fijn dat de reis goed is verlopen het is toch een hele rit.
    we wensen jullie daar heel veel plezier de groetjes aan marleen

• 21 Maart 2010 - 13:19

Opa En Oma:

Zo je ziet is het nu gelukt. Het ziet er in elk geval goed uit. We kijken uit naar het volgende bericht

• 21 Maart 2010 - 14:29

Jan En Erna\kids:

He,mathijs goed om te lezen dat je goed bent aangekomen.ben wel een beetje jaloers,als ik zo lees dat je al in een korte broek loopt,al weet ik ook dat jij nogal snel in zomerkleren rond loopt.we zullen je missen als onze vaste oppas,maar ook gewoon om de persoon die je bent.maar geniet vooral van alle indrukken enzorg goed voor jezelf har gr van ons

• 21 Maart 2010 - 21:26

Erwin Grutter:

Moooizo! Veel succes en plezier daar. En ik maar denken dat jij de Mac Donalds maar niks vond.
    Terzijde, gasdop die niet paste? In Frankrijk? En toen??

Geniet lekker van het mooie weer en veel succes met het werk daarzo. Ben erg nieuwsgierig wat voor rare grappige en onozele klanten jij daar tegenkomt.

Groet, vanuit het veelal nette maar vandaag zonnige Nederland!

• 28 Maart 2010 - 13:10

Rini En Agaath:

We hebben je reisverslag gelezen. We zijn heel benieuwd naar je ervaringen ter plekke. Zo te zien mooie camping:conditietraining bij de hand he?(niet alles per auto doen)Groetjes en veel succes

• 31 Maart 2010 - 08:27

Rianne: