Begin van het einde of einde van het begin.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Begin van het einde of einde van het begin.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Begin van het einde of einde van het begin..

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

16 September 2010 | Frankrijk, Parijs

Deze blog gaat korter worden dan ik eigenlijk wilde, maar dat komt door tijd gebrek. Elke moment kan nu het volgende team komen om me op te halen. Het volgende team ja, ik heb namelijk besloten om de afbouw een handje te helpen. Dit betekend dat ik nog een tijdje weg blijf en op een groot aantal campings de tenten van vacansoleil help afbreken. Dit zal tot november duren en we zien wel hoe en wat enz. dit gaat gebeuren.

Helaas wel afscheid nemen van een team en vele andere collega’s van de camping zelf. Heb zeker een leuke tijd gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Het was leuk werk wat ik zeker iedereen kan aanraden. Het leukste van het werk vond ik toch wel het klantcontact. Mensen die je blij kan maken met de kleinste dingen. Die je naam kennen terwijl jij ze van gezicht kent (bijna 100 gezinnen leer je niet in een week uit je hoofd). Het beste voorbeeld is waarschijnlijk nog wel Gento, nog bedankt voor de heerlijke cola en hoe waren M39 enM41?, die ook nog eens gereageerd heeft op dit blog!
Verder mooi dat ik de mogelijkheid had om nog naar m’n familie weekend te gaan. Dit weekend ook nog even zusje haar nieuwe huis mogen bewonderen! Had ik niet willen missen.

Verder zijn er nog updates over Collin (hij is in NL geweest, heeft nu facebook en is terug gekomen) maar dat komt later wel. Zal proberen in de volgende blog meer te zetten over de afgelopen weken, als ik tenminste internet heb, anders worden het gewoon lange blogs! Nu is het op naar Zuid Duitsland en daarna weer naar het zuiden!

• 16 September 2010 - 22:33

Gento:

He Matthijs , zo zet je die tenten neer , en zo breek je ze ook weer af , en het seizoen is bijna weer voorbij .
    Wij hadden het in M39 en M41 goed naar onze zin , mooie omgeving daar , alleen kwam dat heerlijke dagelijkse verse stokbrood ons na een week wel een beetje de strot uit , dan verlang je opeens naar een uitsmijter , met gewoon wit hollands brood !
    Wij twijfelen wat we doen volgend jaar , weer een caravan ( die op internet groter lijkt dan die is ) of een kant/en/klare tent , wat ga jij doen , ik ( wij ) volgen je !

Groeten uit Deventer

• 19 September 2010 - 15:00

Opa En Oma:

hoi Matthijs,Gelukkig dat Collin weer op zijn plek is aangekomen. Ben je nog voor sinterklaas thuis. Of bevalt het leven in het buitenland je zo goed dat je er het liefst zou willen blijven.?