Nieuws uit NL - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Nieuws uit NL - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Nieuws uit NL

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

17 Mei 2010 | Frankrijk, Parijs

Hoi Hoi,
Door het slechte internet hier krijgen we hier erg weinig nieuws door. De crash van de regering van Polen (of was het Tsjechië) hoorde ik pas een week later. Tegenwoordig kunnen we aardig internetten in de bar. We hoeven alleen maar een drankje te kopen en dan krijgen we een bonnetje waarmee we een uur kunnen internetten. Maar doordat Esther (zussie) langs kwam krijg je toch net wat meer nieuws binnen. En wat voor nieuws!

Ze is zwanger!!! Esther en Klaas kwamen een weekend langs om te vertellen dat ik oom wordt, en ik vind het echt helemaal geweldig!!! Hele weekend verbaast en vrolijk geweest hierdoor. We zijn met z’n drieën (eigenlijk met z’n vieren dus) naar een stad geweest. En of daar hebben ze veel baby winkels of ze vallen meer op. Een aantal binnen geweest en allerlei leuke baby dingen gezien. En je bedenkt steeds weer nieuwe dingen. Bijvoorbeeld dat oma afgelopen fam weekend nog zei dat ze alles al had, maar graag nog wel over groot oma wilde worden. En dit gaat helemaal lukken!!! Dit nieuws zorgt er alleen wel voor dat ik meer naar huis verlang. Ik wil het nog geen heimwee noemen maar vind het wel jammer dat ik er minder van merk. Gelukkig hebben we hier internet voor! Ook vind ik het jammer dat m’n vader dit nooit heeft kunnen mee maken. Die heeft altijd geroepen dat hij ooit opa wilde worden. Maar ik ben er van overtuigd dat mam dit, net als moeder, bijzonder goed kan opvangen en goed maken!!! En anders zullen Bastiaan en ik (en natuurlijk aan Klaas z’n kant) er ook zijn. Hopelijk komt het kind niet te vroeg, zodat ik wel thuis ben. Hahaha!

Vandaag weer erg vrolijk aan het werk geweest en de zon scheen ook weer! Dat krijg je met zulk goed nieuws hè. Alleen jammer dat die niet scheen toen Esther en Klaas er waren, maar we hebben wel plezier gehad. Nog gegeten met Esther en Klaas en het hele team, ook gezellig. Hopen dat de rest van de week alleen maar beter wordt. Het is nu aardig rustig, maar zal wel stilte voor de storm zijn! :D

  • 18 Mei 2010 - 11:22

    Opa En Oma:

    Ja, geweldig hé. Jij oom en wij oud-opa en oma.
    Het beurt je in elk geval op met zo'n verheugend nieuws. Het is nu eenmaal zo geslachten gaan en geslachten komen.
    Veel liefs en sterkte met het werk.(de zomer komt er aan) dus waarschijnlijk ook de drukte.

  • 19 Mei 2010 - 08:46

    Hans Peters:

    Hoi Matthijs,
    Geweldig nieuws,dat je oom gaat worden!
    Feliciteer Esther ook alvast van mij!
    Ik heb begrepen dat het in de tent aan de koude kant was, maar de zomer en het mooie, warme weer komt er echt aan.
    Het is nu nog rustig, schree

    f je , maar de grote stroom vakantie-gasten komt er ook aan
    Wat er ook aan komt, is het Pinksterweekend, en ons optreden in Veenklooster , 2e pinksterdag.
    WE zullen jou en Marleen missen, maar we zien jullie na de zomer wel weer verschijnen.
    Veel plezier daar , en

    hou je taai!

    Groet,n oet Grunn',

    Hans

  • 20 Mei 2010 - 06:57

    Lilian:

    Hi!

    Wat ontzettend leuk nieuws! Zal haar zo gelijk ff krabbelen :)

    Verder heb je t volgens mij wel naar je zin :)

    Had het er over gehad om langs te komen van de zomer, moeten we nog ff zien hoe we dat gaan doen, want je ligt niet bepaald op de route ;) Maar dat komt vast goed :)

    Gefeliciteerd ook trouwens met de verjaardagen van Bas en je moeder.

    Liefs, Lilian

  • 21 Mei 2010 - 08:50

    Nanda:

    He wat geweldig! Dat wist ik ook nog niet. Ik voel me wel ineens heel oud, hoor, als aanstaande 'oud-tante'. Gelukkig gebruiken we die benamingen tegenwoordig niet meer.

  • 27 Mei 2010 - 19:08

    Adrie:

    Van harte gefeliciteerd met het feit dat je toekomstig oom bent!!! Ik leef met jullie mee, en hoop dat de baby op tijd, en met aanwezigheid van familie, geboren wordt. Enfin, het belangrijkste is de gezondheid, van allemaal..
    Sterkte met werk, en het allerbeste met de hele familie.
    Het weer wordt iets beter, maar is van minder belang. Dat bewijst ook jouw brief. Natuurlijk zul jij de nabijheid van je vader voelen, ik ben er an overtuigd dat hij alles van Boven af mee maakt. Zoals hij ook mijn leven volgt, en me dit apt heeft voorbereid: het heet Le Saint Martin, de Heilige Martin.
    Hartelijke groeten, Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Viva la France

Recente Reisverslagen:

11 November 2010

Boem is ho! en het einde

19 Oktober 2010

Een Jongen!!!

06 Oktober 2010

Frankrijk afbouwen!

06 Oktober 2010

Frankrijk afbouwen!

19 September 2010

De afbouw - Steinach
Matthijs

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 55989

Voorgaande reizen:

28 Februari 2011 - 04 November 2011

The Italian Job

18 Maart 2010 - 03 November 2010

Viva la France

10 Maart 2012 - 30 November -0001

France, part Deux

Landen bezocht: