Ayala - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Ayala - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Ayala

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

07 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Het is weer veels te lang geleden dat ik hier een update geplaatst heb. Daar ging mijn goede voornemen. Maar ik had belangrijke andere dingen aan mijn hoofd, zoals later in dit blog genoemd zullen worden.

Eerst maar eens verder waar de vorige blog gestopt is, op mijn eigen camping. Dit is een camping waar veel gebeurd is. Qua werk valt het wel mee, we hebben eerst mijn eigen camping opgebouwd. Daarna hebben we vanuit deze camping nog twee andere campings opgebouwd. Voor de laatste van deze twee campings is het team opgesplitst. De ene helft moest op een andere camping helpen. Ze zouden later, op de volgende camping, weer bij ons komen. Op de camping waar we weer compleet waren hebben we in zeer korte tijd 40 tenten opgezet, zodat we zo snel mogelijk weer verder konden. Deze camping had onderdak voor ons geregeld, maar dit was in de vorm van oude, muffe en stoffige bunkers. Niet echt ideaal. Zelf bedankte ik vriendelijk en ben maar in een tent gaan slapen. Gelukkig ging het snel en konden we snel verder. Nou ja verder, op dat moment waren de meeste campings al gedaan en gingen we terug naar de eerste camping. In de buurt van deze camping had het hard gewaaid. Daarom werd er besloten dat we alle campings daar in de buurt moesten controleren. We zouden ook een paar dagen vrij hebben, omdat we op de eerdere camping in het weekend doorgegaan waren.

Nu kom ik terug op wat ik eerder zei, dat er veel gebeurd is op mijn camping. Nou ja eerst moet ik nog verder terug. Twee weken voordat ik vertrokken ben, leerde ik via een collega een leuk meisje kennen. Het klikte vanaf het begin al best goed, maar omdat ik voor acht maanden weg ging, hebben we daar eerst niks mee gedaan. We hielden echter wel contact en dit was erg leuk. Dit contact gebeurde op zo’n manier dat, toen ik op mijn camping was, we besloten dat ze maar op bezoek moest komen! Dus hebben we, midden in de nacht, bij een gesloten bar van het internet gebruik gemaakt en een vlucht geboekt. In de mei vakantie zouden we weer op de eerste camping zijn en dat was relatief in de buurt van Barcelona. Lang verhaal kort, Ayala is helemaal naar Barcelona gevlogen! Samen zijn we eerst een nacht en dag in Barcelona geweest en daarna zijn we terug gegaan naar de camping. In totaal is Ayala vijf dagen gebleven!
Niet lang daarna was de opbouw klaar. Omdat mijn auto nog in Nederland stond moest ik terug om de auto op te halen. En aangezien ik mijn eigen camping beheer en in mijn eentje ben, heb ik ook mijn eigen planning. Dit allemaal samen genomen zorgde er voor dat ik een week thuis kon zijn. Het laatste weekend bij de verjaardagen van Bastiaan en Mam kon zijn, maar ook een hele week bij Ayala!

Dat was natuurlijk erg leuk. Alleen, nu ik weer op mijn eigen camping zit, hebben we weer het probleem dat we liever bij elkaar zijn. Kortom dit zou wel eens het moeilijkste seizoen tot nu toe kunnen worden. Gelukkig kan ik in juni nog even terug voor het 60 jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma en zo zie ik haar ook weer even. En verder moeten we kijken of we elkaar alleen via skype-achtige dingen zien in het seizoen of dat we betere oplossingen kunnen bedenken. Maar tot dan toe zal ik het hele seizoen uitkijken naar de avond, als we beide online kunnen zijn!

Voor ik vertrok had ik met haar afgesproken dat ze zou zorgen dat ik vaker een blog zou schrijven. Alleen praat ik s’avonds via Skype met Ayala, en daardoor heb ik ook minder tijd om een blog te schrijven. Wat overigens aan mij te wijten is, ze heeft me meerdere keren aangespoord om iets te schrijven. Maar ja, heb altijd motivatie problemen gehad als ik iets anders leuk te doen had. (Sorry oma, in dit geval niet eerst het werk, dan het meisje :D )

  • 08 Juni 2012 - 14:30

    Opa En Oma:

    Ha, Ha , Ik moest lachen bij de laatste zin.
    Je hebt het wel goed onthouden, maar er altijd naar handelen valt kennelijk iet mee.In elk geval veel sterkte in de
    "eenzaamheid" Gelukkig kom je 20 Juni
    Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Matthijs

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 25759
Totaal aantal bezoekers 55940

Voorgaande reizen:

28 Februari 2011 - 04 November 2011

The Italian Job

18 Maart 2010 - 03 November 2010

Viva la France

10 Maart 2012 - 30 November -0001

France, part Deux

Landen bezocht: