Spiaggia e Mare - Reisverslag uit Porto Garibaldi, Italië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Spiaggia e Mare - Reisverslag uit Porto Garibaldi, Italië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Spiaggia e Mare

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

05 Mei 2011 | Italië, Porto Garibaldi

Spiaggia e Mare, Italië, dat is waar we nu al twee weken rond lopen. Uiteindelijk zijn we direct na Kroatië naar Italië vertrokken. Dit was eigenlijk niet het plan, maar in Kroatië brak Casper (hoofdbeheerder) een rip. Dus die kon niet meer opbouwen. Dan maar een paar dagen eerder naar de camping. De keuze (voor Vacansoleil) was om of iemand Casper op te laten halen of dat ik ook eerder naar de camping zou gaan. Dit was natuurlijk makkelijker dus hebben we dat ook maar gedaan. Die week hebben we eerst even rustig onze eigen tenten klaar gemaakt en die van de meiden. Deze zijn in de week erna gekomen. Op dit moment schiet het al aardig op, ondanks dat we geen tijds druk hebben. Voor alsnog komt de eerste familie 14 mei, en dat is er maar één. Een paar weken later wordt het drukker, maar tegen die tijd hebben we allang alle tenten klaar.

Verder zijn hier meerdere andere organisaties en met het grootste deel kunnen we goed opschieten. Alleen Smile lopen er, ironisch genoeg, erg geirriteerd bij. Misschien veranderd dat nog, we zullen zien, de rest zijn wel vrolijk aan het werk. Wat ik ook zo weer moet doen.

• 05 Mei 2011 - 20:54

Matthijs:

Leuk joh! Ga zo even je foto's kijken.... Geniet ervan!