Kroatië - Reisverslag uit Biograd na Moru, Kroatië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Kroatië - Reisverslag uit Biograd na Moru, Kroatië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Kroatië

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

17 April 2011 | Kroatië, Biograd na Moru

Even een korte update, vrijdag zijn we in Biograd (na Moru) (Kroatië) aangekomen en hebben we snel een aantal tentjes opgezet. Hier moesten we namelijk in slapen. Dan lekker douchen wat allemaal zou moeten werken. Echter bleek deze koud te zijn. Dit was op de vorige camping ook zo alleen toen konden we nog douchen bij het zwembad wat wel wat warmer was. Gelukkig was zaterdag alles wel goed en hadden we warm water. Rest van de dag naar een watervallen gebied geweest wat erg mooi was. Zondag nog even naar Zadar geweest, wel aardig maar niet heel bijzonder. Wat wel bijzonder was, was een gedeelte van de boulevard hier. Dit hadden ze namelijk zo gemaakt dat door de golven er muziek gemaakt werd. Hierdoor kreeg je een soort walvissen muziek alleen dan heel laag. Erg vreemd maar best grappig gemaakt. maandag wordt het de huidige camping afmaken en dan terug naar Slovenië, auto halen en dan door. Het is nog niet heel duidelijk wanneer ik en Casper terug gaan naar Spiaggia e Mare (Porto Garibali), mijn eigen camping, maar het zal niet lang meer duren. Waarschijnlijk nog 2 a 3 campings. Hopelijk kan ik dan de laptop (laten) repareren of iets anders regelen zodat ik langere verslagen kan maken. Ik heb wel geprobeerd om het kaartje weer te updaten. (zie profiel aan de rechterkant)

groetjes Matthijs

• 18 April 2011 - 09:34

Opa En Oma:

hallo Matthijs . Je ziet zo toch wel heel wat, als we je verslagen lezen, Jammer dat je laptop het begeven heeft.Er zal daar ook wel iemand te vinden zijn om hem te maken. Wij zijn net een week in Londen geweest, ook veel gezien.
    Groetjes van opa en oma

• 19 April 2011 - 14:20

Anouk:

Hee, een hele tijd niks en nu ineens 2 in 1 week. Leuk zeg! :D Klinkt goed. Mooie foto's ook! Wauw! Hopen dat je je laptop snel gerepareerd kan is al vond ik dit verslag ook leuk. ;) Tot over een paar weekjes. (De tijd vliegt! Ook hier!)
    Groetjes Anouk. ;)