Laptop stuk - Reisverslag uit Ankaran, Slovenië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Laptop stuk - Reisverslag uit Ankaran, Slovenië van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Laptop stuk

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

12 April 2011 | Slovenië, Ankaran

Even een korte update. Ik was van plan om meer te schrijven, en had dit ook al gedeeltelijk gedaan. Alleen gisteren is mijn laptop er mee opgehouden. Waarschijnlijk is de videokaart niet helemaal meer oke. Ik hoop hier nog iets aan te kunnen doen, maar dat wordt hem voorlopig niet. Gelukkig heb ik al kunnen controleren of de hardeschijf het nog doet en dit is zo. Dus alle data ben ik gelukkig niet kwijt.

Op dit moment typ ik dit vanuit Slovenië waar we zaterdag aangekomen zijn. Tussen door zijn we al even in Slovenië geweest, maar toen was de camping nog niet klaar (ondanks dat ze dit wel gezegd hadden) Hiervoor een grote camping van 80 + tenten gedaan. En daarvoor Ca savio (zowel camping als plaats naam) gedaan. Hier zitten veel organisaties, naast VacanSoleil oa Keycamp en Eurocamp. Het toeval wil dat hier twee mensen werken die vorig jaar bij mij op de camping werkten. Becky en Ray. Ik wist dat ze in dezelfde omgeving zouden komen, maar niet op een camping die wij op zouden bouwen. Ze waren al op de camping dus het was even zoals vorig jaar. Sowieso waren er veel mensen omdat veel organisaties aan het opbouwen waren. Hierdoor was het net alsof het tijdens het seizoen was dus dat was erg leuk. Ca' savio ligt vlak bij Venetië waar dus ook maar een dag hebben doorgebracht, als je toch weekend hebt. Maar dat komt later wel.

De camping waar de nu zitten is inmiddels klaar, en morgen doen we een camping in Kroatië vanuit deze camping. Daarna verder Kroatië in voor 1 of 2 campings. En dan weer terug naar Slovenië. Misschien nog Oostenrijk, maar waarschijnlijk vertrek ik met Casper (hoofdbeheerder) eerder terug naar Italië. Volgens Richard (montageleider) hoeven Casper en ik waarschijnlijk nog maar 70 tenten te bouwen dus zijn we bijna klaar :)

Ik hoop snel weer een update te geven maar weet dus nog niks. Het gaat in ieder geval goed :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Ankaran

Matthijs

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 55978

Voorgaande reizen:

28 Februari 2011 - 04 November 2011

The Italian Job

18 Maart 2010 - 03 November 2010

Viva la France

10 Maart 2012 - 30 November -0001

France, part Deux

Landen bezocht: