Start Italian Job - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu Start Italian Job - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Matthijs Soeters - WaarBenJij.nu

Start Italian Job

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

27 Februari 2011 | Nederland, Doorn

Het heeft even geduurd maar ik ben weer op weg. Ook deze keer ga ik weer voor Vacansoleil bezig, alleen deze keer vertrekken we nu naar Italië. Deze Italian Job zal op camping Spiaggia e Mare zijn, wat bij Porto Garibaldi ligt. Dus weer een seizoen een camping beheren. Voordat het beheren begint ga ik eerst mee met de montage. Dat betekend dat er met een team langs verschillende campings gereden wordt om hier de tenten neer te zetten. Zeg maar het omgekeerde als wat we bij de afbouw/demontage gedaan hebben. Officieel is de start hiervan 28 februari, vanuit Eindhoven. Alleen ik ben zaterdag ochtend al weg gegaan zodat ik nog een kleine familie/vrienden tour kon maken. Daardoor ben ik maandag ochtend al in de buurt van Eindhoven. De afgelopen tijd dus aardig wat dingen geregeld hiervoor. Het belangrijkste hiervan was de nieuwe auto, een xsara picasso. Dit is wel belangrijk want dat geeft veel vrijheid. Misschien had ik beter een mini kunnen kopen, maar ja nu kan in ieder geval genoeg meenemen. Ik hoop dat ik hier, zeker tijdens de montage, regelmatig een update kan geven. Daarnaast kan hiernaast op profiel geklikt worden waar een kaartje staat met een lijn waar ik langs kom. (als alles gaat werken….)

  • 27 Februari 2011 - 14:15

    Lejo Diepstra:

    Wat zal ik zeggen.
    Jammer want we zien je niet meer op koor. Of, ik wilde maandag even met het hoofd ICT praten na aanleiding van een vacature ict medewerker.
    Of gewoon, Mathijs je hebt gelijk en geniet van de vrijheid nu het nog kan.
    Ik ga maar uit van het laatste. Dus Mathijs geniet ervan en doe voorzichtig!!!! Groet Lejo
    PS Ik groet ook maar even namens de directie van Benefaction.

  • 02 Maart 2011 - 11:14

    Opa En Oma:

    hallo Matthijs. Fijn dat je goed aangekomen bent in Italië. (Dit hoorden we van je moeder )Ben je nou later vertrokken dan de rest?
    We zullen je volgen op je reis!
    Doe voorzichtig Groetjes Opa en Oma

  • 03 Maart 2011 - 19:29

    Hans Peters:

    Hoi Mattijs,
    Ik wens je een goede tijd toe , daar in Mafia-land . Doe Berlusconi de groeten ( maar niet echt, natuurlijk , grapje)
    Pas goed op jezelf , maar dat hoef ik je niet te vertellen.
    We zullen je missen bij Benefaction;
    geniet van het mooie weer , de natuur, mooie vrouwen........
    maar pas op voor femmes fatales!
    Tot horens, Hans

  • 16 Maart 2011 - 20:58

    Sandra :

    Hoi
    Wij wensen je heel veel plezier tijdens je reis.
    Een hele goede reis gewenst en ik ga je weer volgen.

    Groeten Sandra, Marcel, Jolanda, Jeffrey uit Kolham

  • 11 April 2011 - 22:29

    Harma En Freddy:

    Hallo Matthijs
    Wij wensen je een hele mooie reis en veel plezier en wij volgen je
    Groetjes Harma en Freddy je buren uit Kolham

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorn

Matthijs

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 55986

Voorgaande reizen:

28 Februari 2011 - 04 November 2011

The Italian Job

18 Maart 2010 - 03 November 2010

Viva la France

10 Maart 2012 - 30 November -0001

France, part Deux

Landen bezocht: